Złoto i 2 srebra European Design Awards dla polskiego zespołu Podpunkt & Superskrypt

Złoto i 2 srebra European Design Awards dla polskiego zespołu Podpunkt & Superskrypt

European Design Awards to konkurs wyróżniający najlepszych projektantów i najlepsze projekty w podziale na różne kategorie komunikacyjne. Co roku gala odbywała się w jednym z dużych europejskich miast i gromadziła ok 400 uczestników, w tym roku, ze względu na pandemię COVID-19, wręczenie nagród odbyło się online. Jury konkursu stanowią przedstawiciele mediów projektowych: redaktorzy, wydawcy i dziennikarze, co zapewnia obiektywny i bezstronny wybór projektów.

30 kwietnia 2020 r. jury konkursu European Design Awards ogłosiło zwycięzców – wśród nich aż 3 medale przypadły zespołowi Podpunkt & Superskrypt.

Dwie statuetki, złotą i srebrną, otrzymał projekt kalendarza dla Lasów Państwowych.

12 oryginalnych infografik tłumaczących rolę Lasów Państwowych otrzymało złoto w kategorii ilustracja/infografika oraz srebro w kategorii wydawnictwo/kalendarz.

Kolejne, srebrne trofeum przypadło zespołowi za interaktywną wystawę „Odbicie. Jestem jak ty zapewne” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, w kategorii instalacje cyfrowe.

Ta nagroda jest dla nas bardzo ważna – stanowi potwierdzenie, że koncepcje, kreacje, design i technologie które oferujemy są zrealizowane na międzynarodowym poziomie. Nasi klienci mogą komunikować się z odbiorcami na całym świecie i mieć poczucie, że ta komunikacja, pozwala im, ich produktom i działaniom być zauważonym, nie znikną w morzu milionów projektów” – mówi Magda Dobruk, współzałożycielka Podpunktu & Superskryptu.

Przez 8 ostatnich lat Podpunkt & Superskrypt otrzymał w sumie 12 medali ED Awards.

Podpunkt & Superskrypt to siostrzane firmy – studio brandingowe i agencja interaktywna. Zespół, w skład którego wchodzą projektanci, graficy i programiści, zajmuje się budowaniem doświadczeń i zaangażowania odbiorców w m.in. takich projektach jak: brandingi, wystawy, interaktywne instalacje, serwisy internetowe, produkty cyfrowe, opakowania, czy kampanie wizerunkowe.

Źródło informacji: pap-mediaroom