Jak sprawnie obsługiwać klientów Twojej strony internetowej?

Prowadzenie działalności gospodarczej to dziś spore wyzwanie. Z jednej strony masa możliwości i setki sposobów na dotarcie do klienta. Z drugiej strony, ogromna konkurencja i nowinki technologiczne, które dla niektórych są czarną magią zamiast drogowskazem. Jak to wszystko opanować? Bez względu na branżę, w której działasz, liczy się dobra strona internetowa z wyczerpującymi opisami, łatwą nawigacją i poprawną ścieżką konsumenta. Budując stronę internetową otwieramy się na wiele możliwości komunikacyjnych dla naszych klientów. Warto wszystkie dobrze wykorzystać, by w pełni używać potencjału strony internetowej. Czaty, firmowy Messenger, infolinia, helpdesk, IVR, systemy oddzwonień – możliwości jest tak wiele, wyzwaniem jest ich prawidłowe wykorzystanie.

Obsługa klienta to podstawa

Obsługa klienta to bez wątpienia sztandarowy punkt w działaniach naszej firmy, jej odpowiednia jakość zapewni nam zaufanie i utkwienie w pamięci klientów. Czy Tobie również zdarzają się pominięte maile lub nieodebrane połączenia telefoniczne? Pamiętaj, że każde takie utrudnienie w kontakcie może skutkować utratą klienta, z co za tym idzie zysku. Prowadząc działalność w branży e-commerce warto zatem wspomagać się skutecznymi i rzetelnymi narzędziami do obsługi klienta. Z myślą o trudnościach, jakie stoją przed przedsiębiorcami, powstał elastyczny i kompleksowy system Thulium, który wspiera firmę na szerokiej płaszczyźnie, jaką jest obsługa klienta. Jedną z bazowych części systemu Thulium jest Call Center opierający się na solidnym CRM.

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Ogromną zaletą CRM oferowanego w ramach systemu Thulium jest jego prostota, przy jednoczesnym kompleksowym wspomaganiu pracy agentów call center. Dzięki Thulium zarządzanie relacją z klientami, czyli Customer Relationship będzie przejrzyste i całościowe. Cały czas trwa praca nad ulepszaniem poszczególnych elementów, dzięki czemu dostajesz produkt na możliwie najwyższym poziomie. Call center CRM to ogromne usprawnienie dla obsługi Twoich klientów, którzy poczują się właściwie i profesjonalnie zaopiekowani. System CRM przechowuje dane o Twoich klientach z każdego kontaktu z Twoją firmą. W jednym miejscu masz zatem historię kontaktu z poczty mailowej, infolinii czy czata. W momencie rozpoczynania rozmowy agent wie wszystko, czego mu potrzeba, by odpowiednio rozwiązać problemy, z którymi zgłasza się klient.

Łatwo przekazać dane innemu pracownikowi

Klienci Twoje firmy dzięki Call Center CRM mogą być łatwo grupowani i filtrowani, a to wszystko odbywa się w warunkach całkowitego bezpieczeństwa danych. Możesz według własnych potrzeb dodawać do bazy dane na temat osób lub firm i uzupełniać je o dowolne informacje. Podczas zgłoszenia agentowi wyświetla się karta CRM danego klienta, dzięki czemu już od powitania może prowadzić on spersonalizowaną rozmowę. Znacznie poprawia to atmosferę dialogu, nawet, gdy klient dzwoni z kłopotliwym zgłoszeniem. System CRM, który jest sercem Call Center, zapisuje wszelkie dane o kliencie, a jego karta otwiera się w momencie rozmowy klienta z konsultantem. Karty CRM łatwo można przekazać innemu pracownikowi, gdy zachodzi taka potrzeba, wraz z wszelkimi zawartymi w niej informacjami.